Novaĵleteroj

Roskilde 2017 Novaĵletero #2

Saluton denove!

Ĉu vi ĝuste nun pripensas, kiel alveni Roskilden? Aŭ vi scias tion jam delonge?

Ni demandas, ĉar la deĵorplano estas jam preta! Rigardu ĝin en la paĝo:
https://roskildefestivalo.wordpress.com/dejorplano-vagtplan-shift-schedule/
En la pdf-dokumento vi trovos ĉiujn instrukciojn.

Ni petas vin respondi al tiu ĉi mesaĝo antaŭ la 10 festivalaj tagoj – skribu viajn preferatajn 3 teamojn. Kompreneble, vi laboros nur en unu el ili. Ni rememorigas, ke niaj plej gravaj labortagoj, do tiuj, kiam okazos koncertoj, estas 28.06-1.07.

Ni petas tiujn, kiuj ankoraŭ ne pagis la kotizon, fari tion.

Tiuj, kiuj jam pagis, havos prioritaton en la elektado de la laborskipoj.

Se vi havus demandojn rilate al ia ajn organiza afero, skribu al ni retpoŝte. Ni volus, ke ĉiuj venu jam tute pretaj por muzikumi, labori, amikumi, tendumi kaj fari ĉion, kion faras feliĉa homo dum festivalo.

Cetere, ni jam aĉetis kokos-oleon, per kiu ni komune kuiros. Vi ŝatas tian, ĉu? 🙂

ENGLISH
Hello again!

Are you thinking right now how to get to Roskilde? Or you have known it for long?

We ask it because the shift schedule is ready! Please look it through on the page:
https://roskildefestivalo.wordpress.com/dejorplano-vagtplan-shift-schedule/
All the instructions are given in the pdf-document.

We kindly ask you to respond to this message before the 10 festival days – simply write an e-mail with your 3 teams that would be most suitable for you. Of course, you will be assigned just to one of them. We remind you that our most important working days, in other words the concert days, are 28.06-1.07.

We also ask you to pay the enrollment fee if you have not done it yet. The ones who have already paid will have precedence in the selection of workshifts
If you had any organizational questions, let us know by e-mail. We would like all of us to come ready for enjoying the music, working, meeting friends, camping and doing everything a happy festival paricipant does.
By the way, we have bought coconut oil for cooking. You like it, don’t you?
Advertisements

Roskilde 2017 Novaĵletero #1

Dankon pro ĉiuj ĝisnunaj aliĝoj!

 

Ĉi-jare ni jam scias, ke ni devas prizorgi la pordegon 19.

Tiuj, kiuj partoprenis pasintjare, jam konas la laboron.

Estas facila laboro – ni devas kontroli la homojn, kiam ili eniros la festivalejon. Kaj samtempe ni devas iomete gvidi la trafikon.

 

Ni bezonas ĉirkaŭ 70 homojn.

Ĝuste nun ni estas 29 homoj el kiuj 26 estas Esperanto-parolantoj!

Jen la aktuala listo de aliĝintoj.

Ni deziras, ke ĉi-jare Esperanto estu la ĉeflingvo – do invitu viajn amikojn.

Informu ilin en Fejsbuko, Guglo+, Instagramo kaj aliaj sociaj retoj per la ligilo: http://roskildefestivalo.dk/

Denove ni faras instruadon al novuloj, por ke ili lernu Esperanton.

Do vi estas bonvena inviti homojn, kiuj ŝatus eklerni Esperanton.

La instruado okazos dum la antaŭtagmezo.

Kiel ion novan, ni planas fari aktivaĵojn por ni kune dum la posttagmezoj/vesperoj, antaŭ la muzikaj tagoj.

Ne hezitu kontakti nin, se vi ankoraŭ havas demandojn. Ĉiujn plej gravajn informojn vi trovos en
http://roskildefestivalo.dk/.

Rokume

La Roskilda Teamo

Roskilde 2016 – Dankon! // Tak! // Thanks! [EO] [DK] [UK]

Saluton gekaraj partoprenantoj de Roskilde 2016 🙂

Dankegon por partoprenado de Roskilde 2016!

Por ni, la organizado estis multe pli agrabla ol kutime 😀 – Ne tro da streĉo kaj multegaj bonaj spertoj kaj helpo de la tuta teamo.  Nu, certe bedaŭrinde estis ankaŭ problemetoj, sed la bonaj memoraĵoj facile ilin dronigas.

Ĉi tie estas nia komuna fotoalbumo, kaj vi tre bonvenas uzi ĝin por diskonigi viajn belajn memorojn kiujn vi sukcesis foti dum la Roskilde Festivalo 😉  http://bit.ly/292ZFpb

Ni finis repagi la deponmonon al ĉiuj kiu tion pagis al ni.  Se vi ne rehavis viajn monon, povas esti ĉar vi maltrafis vian lastan deĵoron kaj ni ofertis la deponmonon al aliulo por kovri la truon post vi.  Grandan dankon al ĉiuj kiu helpis kovri por ni 🙂 … Se ni eraris bonvolu kontakti nin kaj ni solvos.

Ankaŭ grandan dankon por ĉiuj el vi kiu bazeje multe helpis! Pro vi ni sukcesis havi tre bonan etoson, dankon pro tio! Ni tion tre ĝuis.

Jam nun ni planas fari saman taskon por la venonta jaro – Do tiel ni frue informu vin ke eblas ankaŭ en 2017 partopreni kun ni, kaj ke ni nun havas pli da spertoj en ĝuste tia deĵoro kaj tial povas eĉ pli bone estri en la onta jaro.

Ni vere esperas ke vi ŝatus partopreni kun ni denove venontan jaron!

Kim promesis sendi ligilojn al kie oni povas lerni Esperanton. Jen ili:
Lernu.net http://lernu.net/eo
Duolingo https://www.duolingo.com/comment/1278664

Mazi en Gondolando https://www.youtube.com/watch?v=mWbyXVSiCxw
Pasporto al la tuta mondo https://www.youtube.com/watch?v=sVyut5BV3kE
Saluton autodidakte http://kursosaluton.org/

Elkore salutas la dankema roskilda organiza teamo!

—————- Dansk ———————

Hej kære Roskilde 2016 deltager med esperanto holdet.

Tak for et fantastisk år!

For os som organiserede var 2016 et godt år, ikke for meget stress og masser af hjælp fra hele holdet. Tak for det!

Selvfølgelig var der også udfordringer og tidspunkter det var sværere end andre at holde humøret højt, men overall drukner det klart i alle de mange gode oplevelser. Her er linket til vores fælles fotoalbum du gerne må uploade alt du gerne vil dele fra roskilde til, vi håber mange af jer vil bruge og nyde det: http://bit.ly/292ZFpb

Vi har betalt depositum tilbage til alle nu, hvis du ikke har fået dine penge eller dele af disse kan det skyldes at du missede dit sidste arbejdspas og vi derfor tilbød hele eller dele af dit depositum til dem som kunne og ville tage pladsen for os – Tak til jer som gjore dette så ikke vi som organiserer var nød til at stå der selv. … Hvis du er uenig i tilbagebetaling osv. Så kontakt os gerne.

Desuden vil vi lige viderebringe en særlig tak til jer som tog lederansvar i porten – På grund af jer er vi som organiserer også kommet til koncerter – Det var fedt, tak for det!

Allerede nu kan vi informere om at vi i 2017 planlægger at have samme opgave, og så vil vi være betydeligt bedre klædt på til at håndtere lederdelen af det hele,

Vi håber meget du vil overveje at deltage med os igen næste år 🙂

Kim lovede at sende links til hvor man kan lære mere esperanto. Her er de:
Lernu.net http://lernu.net/da
Duolingo https://www.duolingo.com/comment/1278664

Mazi en Gondolando https://www.youtube.com/watch?v=mWbyXVSiCxw
Pasporto al la tuta mondo https://www.youtube.com/watch?v=sVyut5BV3kE
Saluton autodidakte http://kursosaluton.org/

Tak og buk – Esperantoholdet

————————————– English ————————————–

Hello dear partycipitants of Roskilde 2016 with the Esperanto team.

First and foremost: Thank you for your participation! It was great to have you! 😀

As organizer this year was great! Not too much stress and lots of support all over the board! Wonderfull!

Of cause there were challenges like rough weather and crazy danes – However we hope that the good memories will drown out the bad ones by far for all of us. To remember the festival please upload all you wish to share with us all to our common foto album, and thus relive the crazy party again 😀 …here is the link:  http://bit.ly/292ZFpb

We have finished re-paying the deposit money – If you haven’t had your money back it is most likely because you missed your last skip and we offered it to another partycipant as compensation for taking an extra skip – thanks to all of you who were willing to do this! – Otherwise it may be a mistake, if you think so please mail us and we will re-consult our work schedules and the books to get everything straightened out!

Furthermore we would like to thank all those of you who stayed afterwards helping out and also all of you who helped with the work in the base – Together we rock! Thanks guys!

Already now we will inform you that we plan taking the same job next year, and we will thus be better prepared by then, as we know the task way better.

We sincerely hope that you will join us again in 2017.

Kim, who teaches in Esperanto, promised to send some links to where you can learn Esperanto. Here they are:
Lernu.net http://lernu.net/en
Duolingo https://www.duolingo.com/comment/1278664

Mazi en Gondolando https://www.youtube.com/watch?v=mWbyXVSiCxw
Pasporto al la tuta mondo https://www.youtube.com/watch?v=sVyut5BV3kE
Saluton autodidakte http://kursosaluton.org/

The thankful Esperanto team!

La Pordego 19 ĉe la malfermo

Detala deĵorplano pretas – guardplan ready

Hej homoj!

La deĵorplano estas finfine preta – kaj via nomo estas en ĝi !

Eltrovu viajn deĵorojn ĉi tie: deĵorplano.

Vi povas ankaŭ rigardi la planon ordigita laŭ persona nomo.

Ni faris nian plej bonan, sed kontrolu ĉu okazis miskomprenojn. Vi povas fari notojn en la flava areo dekstre.

Bv. noti ke kelkaj ne antaŭpagis – bonvolu fari kiel eble plej rapide, por teni vian lokon – kaj konfirmu ke vi venos!

Hej folkens

Planen er her: deĵorplano. Du kan også se den ordnet efter fornavn.

Tjek for misforståelser – du kan lave noter i det gule område til højre hvis du gerne vil flytte en vagt.

Der er enkelte der ikke har betalt depositum – jeg regner med jer alligevel, men se at få det fixet, f.eks. med Mobilepay til 26206512 (Jacob Nordfalk).
Hi there!
The guardplan is now ready, and you are in it!!!

The plan is here: deĵorplano. You can see it ordered after name.

Check for misunderstandings – you can make notes in the yellow area to the right.

Some didn’t pay deposit – get it done – and conform that you are coming!
Learn Esperanto before and during Roskilde
For those of you who wants to learn some Esperanto there will a course probably 10-12 AM each day before the music.
Look for ‘10-12a horo: Kim instruos Esperanton‘ in the plan.
Already now you can install the great app duolingo on your phone and start practicing:
There is also http://lernu.net with loads of stuff good for learning Esperanto.
La plano
Jen la aktuala plano – sed kontrolu la interretan version kiu estas pli freŝa .
Kore,
Jacob Nordfalk
PS Fotoj!
Mi trovis kelkajn belajn fotojn de pasintaj jaroj – https://goo.gl/photos/7mUHM7WZkMWMSdUS7 – ĝuu 😉
Jen fotoj de Simono kaj Rasmuzo kaj Jacob kaj Kim.

Roskilde 2016 Novaĵletero #1

Saluton gekaraj

 

Junio alvenis kaj ankoraŭ nia teamo ne plenas, do estas loko por pli da bonaj amikoj – prefereble esperantistoj por ke ni havu pli da esperanta etozo, sed ĉiuj tipoj de bonuloj bonvenos 🙂

 

La Roskilde Festivalo publikis memlernilon hieraŭ.  Bedaŭrinde nur estas aŭ dana aŭ angla versio.  Estas deviga de Roskilde Festivalo ke volontuloj finu la kurson antaŭ ilia unua skipo.

 

Jen detalaj instrukcioj:

1) Iru al www.rfelearning.dk

2) Elektu lingvon = English

3) Klaku “Create new account” (en la maldekstra parto malsupre)

4) Plenigu la formularon kaj klaku “Create my new account”

5) Vi ricevos retmesaĝon kun ligilo sur kiu vi devas klaki por konfirmi vian konton.

6) Ĉe la paĝo atingita, elektu “Course for voluntary work at Roskilde 2016”

7) En la kampo “Enrolment key” skribu: deu

8) Finfaru ĉiujn 5 partojn de la kurso (daŭras ca. horon aŭ iom pli)

9) Kiam vi finfaros la kurson, oni sendos al vi atestilon per retpoŝto. Tre gravas, ke vi ricevu tiun atestilon kaj bonvolu sendu kopion al ni ĉe roskildefestivalo@gmail.com!

 

Nun estas ankaŭ bona tempo pagi la antaŭpagon je dudeksep eŭroj, kio uzeblas por pagi la kotizon de la luksa tendejo.  Plej simpla maniero estas pagi pere de Paypal al roskildefestivalo@gmail.com.  Se vi ne logas kun ni en la volontula tendaro, vi rehavos la monon post la festivalo.

 

Deŝorplano pretas, bv. elekti viaj tri preferataj teamoj. RF16 Esperanto vagtgrupper _ deĵor-teamoj

 

Havu belan semajno, vi aŭdos pli de ni post ne tre longe :-).

 

Elkore kaj antaŭĝuante

La organiza teamo

 

————— English —————

 

Hey partycipants.

 

June has arrived and the tickets are sold out – So for the sake of not having the team fill up with opportunists, who don’t show up for work, we regrettably feel obliged to raise the deposit money to two thousand danish crowns. This does not affect you people who signed up before june.

 

Further more the official festival online course is now active, please find info about how to complete the course here; http://www.roskildefestivalo.dk/Sikkerhedskursus … it is in danish so feed it to translate.google.com if your Danish suck.  You should complete all five parts of the course (English version available too), which will grant you a certificate that we kindly ask of you a copy thereof.

 

If you have not yet paid deposit money, please do this.  Way best method of payment is Paypal to roskildefestivalo@gmail.com.  It makes it a lot easier for us to see who made the payment, and reimbursement after the festival is done immediately.

 

We still have room for more interesting people so please invite good people so we get to have a blast!

 

Best regards

The Esperanto team

 

——————— Dansk —————–

 

Hej Dansk forstående deltagere.

 

Vi har plads til flere festlige frivillige, så spred gerne ordet hvis du kender en eller flere som eventuelt skulle ville med i vores gruppe.

 

Læs hjemmesiden : http://esperantoungdom.dk

Tag sikkerhedskurset du finder der, betal depositum (hvis ikke du allerede har gjort det) og vælg vagthold (hvis ikke du allerede har gjort det).

 

Kort og godt – Vi festes snart ved i Roskilde!
Mvh. Esperanto holdet.

Roskilde#16!

Saluton karaj partoprenantoj de la pasinta Roskilde Festivalo!

Ankaŭ ĉi jare – la deka sinsekve! – ni kune festas kaj volontulas ĉe Roskilde. La partopreno en la festivalo inkluzive la manĝon kompreneble senpagas krom la antuaŭpago je 27 eŭroj, kiun ni aŭ repagos aŭ ni uzos por pagi pli “luksan” tendumadon – malbrua kaj apud duŝejoj kun varma akvo.

Do, aliĝu ĉi tie: www.roskildefestivalo.dk/aligxilo.  Ne forgesu antaŭpagi  🙂

Ĉi-jara tasko estas ĉefe ĉe la Pordego 19, tie ni havos la grandan avantaĵon deĵori kune en granda grupo.  Ĝi estas la plej malgranda el la grandegaj enirejoj de la Okcidenta tendaro al la sceneja (ena) festivalejo.  Ankaŭ estas du etaj laborlokoj rilate al la pordego, tie temas pri gvidi la festivalanojn al la piediranta flanko de la strato.

Ĉe Pordego 19 ni kontrolos la homojn kiu eniras tra tiu pordo (brakbendo, boteloj kaj sakoj).  Do la laboro estas sufiĉe trankvila kaj pura, kompare al la deĵoro en la tendaro, kiun ni havis pasintjare  😉

Ĉar la taskoj rilatas al la koncerta (ena) festivalejo, niaj deĵoroj okazos inter mardo la 28a junio kaj dimanĉo la 3a julio.  Tamen, ni pretas ekfesti je la komenco de la festivalo kaj esperas, ke vi ja povas veni al ni ekde sabato la 25a de junio kaj resti ĝis la 4a de julio.

La ĉi-jara teamo konsistos el 65 personoj; la deĵoro konsistos el 3 oble 9 horoj dum la densa muzikperiodo.

Nove, ni translokigos nian bazon al la okcidenta flanko de la festivalo, apud la granda ventoturbino.  Tiel ni atingas havi bazon, dormejon kaj laborlokon ĉiuj en la sama flanko de la festivalo kaj relative proksime unu de la alia.  Pli, eblas trankvile kaj facile piediri inter ĉiuj lokoj – kaj la koncertoj – tra la strato Darupvej, kiu ne apartenas al la tendaro.

Kiel ĉiam, ni respondecas pri manĝado, kaj ni aĉetos bonkvalitajn ingredientojn por kuiri bongustan manĝon.  Ĉiuj bonvenas manĝi en la bazo kontraŭ helpo pri kuirado kaj purigado.  Minimume vi ĉiam purigos post vi mem kaj ankaŭ vi kelkfoje kuiros kaj purigos por ĉiuj.  La manĝon por la tuta partoprenperiodo, ni provizas senpage.

Ni tre esperas ke ankaŭ tiun ĉi jaron vi povas partopreni Roskilde Festivalon kun ni.

Ni kompreneble preferas esperantistojn en nia teamo, sed ankaŭ viaj ne-esperantaj amikoj bonvenas.

Aliĝu tuj ĉi tie: www.roskildefestivalo.dk/aligxilo. Aliĝo validas kaj vi havas certan lokon en la teamo kiam vi pagas la antaŭpagon je €27 pere de Paypal al roskildefestivalo@gmail.com.

Se vi havas demandojn ne hezitu tuj demandi ĉe roskildefestivalo@gmail.com

Elkore kaj antaŭĝojante!

La organiza teamo

Alveno kaj Tendolokoj

Saluton gekaraj.

(English beneath)

Pluraj de vi ne indikis kiam vi venos, bonvolu tion skribu retposte al ni nun.

Ni havas 30 komunaj tendoj starante en nia tendejo, tial ĉiuj povas havi ŝia “propra” loko en la komuna tendejo. Tamen ni preskaŭ ĉiuj devas dormi kun almenaŭ unu amiko apude. Ni ĝis nun ne havis tempon kontroli dormsakoj kaj matoj – Sed ĉion sjanas bone laŭ rigardo kaj flaro.

Ĝis Roskilden tre ege baldaŭ.

Festivaleme la organizantoj.

Alveno Roskilde 2015

——————– ENGLISH ————————

Hi Partycipitants.

Many of you have not indicated when you will show up, please do so now!

We have 30 tents standing in our camp as of yesterday night, so everyone can get “their own” tent space the entire festival (if you chose to participate the sleeping party with us).

CU real soon in Roskilde.

The organizing team.

La interretan trejnadon – ne frustriĝu

Saluton gekaraj festivalpartoprenontoj

Ni aŭdis pri kelkaj defioj pri la trejnado ĉe http://www.rfelearning.dk/

La interreta trejnado ne gravas tiom multe, ni ĉiokaze instruos vin surloke.  Do ne frustriĝu se vi ne sukcesos fari la virtualan trejnadon.  Ni estos ĉe la festivalo kiel viaj gvidantoj kaj kunlaborantoj kaj ni zorgos pri instruado de ĉiuj deĵorantoj, kompreneble ankaŭ esperante.  Skribu al roskildefestivalo@gmail.com se vi havas demandojn.

Ĝis tre baldaŭ, ni antaŭvidas vidi vin!

Roskilde Novaĵletero #5

Saluton Ĉiuj

(English beneath)

Alproksimiĝas la tempo de la festivalo, kaj ni sendas al vi la espereble lastan larĝan kvanton da informoj antaŭ la festivala frenezeco komenciĝos. Ĉi tie ni klarigos kien iri kaj kiel atingi la lokon kaj kiam.

Prepariĝo por la Deĵoroj
Tre gravas ke vi bone konas la taskojn de la deĵoro.  Tial vi devas antaŭ ol veni al Roskilde Festivalo trapasu etan virtualan trejnadon.  Tiu kurso ekzistas anglalingve kaj danlingve. Bedaŭrinde, ni ne trovis tempon por traduki al Esperanto. Ni pardonpetas pri tio, bonvolu uzi la anglalingvan version.  Ĉiuj kiuj partoprenas Roskilde Festivalon devas havi propran instruadon, sed ni ankaŭ faros surloke.  Do ne frustriĝu se vi ne sukcesos fari la virtualan trejnadon.

Jen detalaj instrukcioj:

1) Iru al www.rfelearning.dk
2) elektu lingvon = English
3) klaku “Create new account” (en la maldekstra parto malsupre)
4) Plenigu la formularon kaj klaku “Create my new account”
5) ili sendos retmesaĝon al vi kun la ligilo sur kiun vi devas klaki por konfirmi vian konton.
6) En paĝo kiun vi atingos, elektu “Course for voluntary work at Roskilde 2015”
7) En la kampon “Enrolment key” skribu: deu
8) Finfaru ĉiujn partojn de la kurso (tio povas preni horon aŭ iom pli)
9) Kiam vi finfaros la kvizon en ĉiuj 5 partoj de la kurso, oni sendos al vi diplomon per retpoŝto. Tre gravas, ke vi ricevu tiun diplomon!

Laste kaj tre grava:  Kunportu varmajn vestaĵojn kaj pluvkostumon.  Noktoj povos esti kaj agrablaj kaj tre malvarmaj (6-7 gradoj).  Vi bezonos bonajn vestaĵon por 8-hora nokta posteno.

Kiel atingi la la festivalon
De la flughaveno eblas preni metroon aŭ trajnon al la centra stacio de Kopenhago (København H) kaj de tie kaptu la trajnon kiu pasas tra la stacio Roskilde.
Dum la festivalaj tagoj estos specialaj busoj de la Roskilde stacio al la Roskilde Festivalo. Trovu la buson al EAST (la buso kostos ĉirkaŭ 20 DKK) kaj el tie marŝu ĉa. 200 metroj suden laŭ la mapo.  Aŭ trovu iun ajn kun oranĝa Roskilde vesto kaj demandu kiel antingi la pordon 53 (“Gate 53”). Kiam vi atingos ĝin, voku nin kaj prepariĝu por ebla longa atendado.

Renkontiĝloko:  Pordo 53 sur la strato “Vor Frue Hovedgade”.  Ĉa. 200 metroj sude de la ĉefa orienta eniro (EAST).

Bonvolu trovi mapojn de la festivalo ĉi tie. Estas eta mapo pri alvenloko kaj bazo. Kaj granda pri la tuta festivalo, laborloko kaj dormloko inkluzive.

La manĝosistemo
Kiel kutime, la manĝo dum la festivalo estas provizata senpage.
Ni strebas aĉeti bonkvalitajn ingrediencojn por niaj deĵorantoj, la manĝo estas vegana.

Do, kuiri la manĝon estas komuna respondeco, bonvolu partopreni en la preparo de la manĝo se vi emas manĝi kun ni. Ankaŭ la helpo bezonatos por purigi post la kuirado.

La bazo
Kiel ni priskrbis en la pasintaj novaĵleteroj, ni havos 3 ĉefajn lokojn krom la festivalejo mem.
Unue, Tendumejo (aŭ Dormejo) estas la areo nur por volontuloj, kie ni dormos; ĝi situas relative for de ĉio alia. Due, ni havos la Laborlokon, kie ni deĵoros, kaj, trie, la Bazejon. En la Bazejo ni organizos homojn kaj laboron, kuiros, manĝos, ripozos (sed ne tranoktos), ludos, ŝargos telefonojn, lernos esperanton ktp. La lokoj videblas ĉi tie en dosiero: mapoj de la festivalo.
Ni petas vin esti respondecaj pri viaj aĵoj kaj helpi teni la ordon.

Dormado
Ĉi-jare ni havas malfacilan situacion pri tendoj, ĉar sufiĉe multe da homoj indikis, ke ili volas lokon en la komuna tendo – kaj ni bedaŭrinde ne tutcertas pri kiom da tendoj ni havas. Ni havas limigitan kvanton da pli malgrandaj tendoj (kaj ne unu grandan), tial ni preparis provizoran solvon. Do, tio signifas, ke se mankos dormlokoj ni havos sistemon de alterne kunuzataj dormlokoj, kie iu ajn teamano kiu lacos, povos ekdormi en iu ajn dormloko, sed estas nenia garantio ke tiu sama loko sekvafoje por vi liberos; cetere ni aranĝos, ke vi povos stoki viajn grandajn sakojn en alia komuna spaco aranĝita por tio.

Se vi ne ŝatas tiaspecan aranĝon kaj volas privatecon, bonvolu kunporti vian propran tendon. Se vi decidas tion, bonvolu skribu al ni tiel ke ni povos sekvi la bezonon de komunaj tendoj.

Ni celas tuj kalkuli la kvanton de tendoj ĉa. merkrede la 24-a junio kiam ni ĉeestos la festivalo.  NB.  Vi devas mem kunporti dormsakon!

Ĝeneralaĵoj
Ni bezonas helpon kun starigado kaj forprenado de tendoj kaj kun purigado antaŭ, dum kaj post la fesivalo – La bazejo kaj tendejo estas nur tiom puraj kaj agrablaj kiel ni mem ilin kreas; bonvolu ĉiam purigi ankaŭ post kiam vi uzas kuirejon. Ni estos multaj homoj kiuj ĝin uzos.

Ĉi jare ni rajtos starigi niajn tendojn tuj kiam ni aperos en la tendejo, ĉar la reguloj de la laborista tendejo estas iom diversaj de la kutimaj tendlokoj.  Se vi kunportas tendon, estu preta starigi ĝin kiam vi alvenos.  Simono jam alvenos al la festivalejo je 23-a de Junio, do se vi havas deziron veni pli frue, vi bonvenas kaj ni bonvenigos vian helpon. Nur tiam ankoraŭ ne estos elektro ktp.

Sabate tage la 4-an de Julio ni ekpakos la stokujegon (tie ni stokas aĵojn rilatajn al la festivalo) kaj dimanĉe ni ekos forpaki la dorm-tendejon, tamen ni lasos kvanton da tendoj por la homoj kiuj emos resti kaj helpi ĝis lunde matene.

Deĵoroj
La regula kvanto de deĵoroj estas 4-foje po 8 horojn krom eta informkunveno ĵus antaŭ posteno – laŭ la deĵorplano. Tial indas partopreni kiel eble plej longe por ankaŭ havi tempon ĝui la feston 🙂
Ĉi jare ni bezonas teamojn kiu konstistas el unu dano kaj unu eksterlandano. Ĉiuj paroj havos alvoknomon, kiu nur validos dum la posteno. Tio estas, ke la samaj paroj povos ricevi malsamajn alvoknomojn dum malsamaj postenoj. La alvoknomo do ne rilatas al via deĵorgrupo, ĝi nur uzatas por la ĉefgvidanto de la deĵoranta teamo.
Se vi trovas ke iu tempo ne taŭgas por vi, eblas aranĝi interŝanĝon kun iu alia. Skribu rimarkon en la deĵorplano kiel sube:

Andi malhelo
NB. Interŝanĝo de postenoj nur validos pere konsento de la organiza teamo. Skribu al ni, aŭ venu al ni surloke ambaŭ interŝanĝuloj.
Ni atendigas, ke ankoraŭ okazos ŝanĝoj en la deĵorplano. Kial? Unue ĉar homoj povos malaliĝi, ŝanĝi alven- kaj forirtempojn, sed plej grave, ĉar la Roskilde Festival mem povas ŝanĝi kondiĉojn… kaj eble okazos aliaj lastsekundaj ŝanĝoj.

Ni antaŭĝojas havi bonegan feston kun vi kaj 120 000 aliaj dane ebriaj festantoj! 😉

Interna komunikado – radioj
Ni uzos kelkajn radiojn de nia asocio por nia interna komunikado surloke deĵorante. Se io urĝe okazas aŭ simple se vi malsatas, soifas aŭ malvarmas, vi povos uzi niajn radiojn por komuniki tion al la deĵoranta estro de la bazo. Estante niaj radioj, ni uzos ilin parolante esperante.

Telefon numeroj de la organizantoj
La telefonnumeroj de la organizantoj sekvas ĉi-sube, bv. enmeti ilin en vian telefonon aŭ noti sur troveblan paperon, aŭ ambaŭ. La ĉefa numero ĉiam atingeblas ekde la 25a de junio.

ĈEFA: +45 5258 9995
Rasmuzo: +45 2240 0777
Simono: +45 5178 3644 (+46 768 436 828)
Jakobo: +45 2620 6512

Elkore la organiza teamo.

————- ENGLISH —————-

Hello partycipants.

Here comes the last large pile of information before the festival starts, please read all of it through carefully before posing further questions to the organizers 🙂

Preparing for the official work
We all need to take the online course Roskilde provides for all employees in our section. To do this please do the following some time soon when you have an hour to study:

1) Go to www.rfelearning.dk
2) Choose language = English
3) Click “Create new account”
4) Fill out the form and choose “Create my new account”
5) Go to your email and click the link they just sent you.
6) Choose “Course for voluntary work at roskilde 2015”
7) Provide Enrolment key = deu
8) Finish all parts of the course (this may take an hour or more)
9) When you finish the quiz in all 5 parts of the course they will send your diploma to your email. It is important that you get the certificate so do the entire course asap!

Last but not least:  Bring warm clothes and a rain suit.  Night may be comfy and may cold (6-7 degrees C).  You need good clothes for a 8 hour night shift.

Arrival
Once you reach Roskilde, get to entrance EAST and proceed South on the paved road called “Vor Frue Hovedgade”. A couple of hundred meters down the road, there will be a dual dirt road on your right hand leading West into the back area of City Center East. It will be manned with people in orange vests and they should answer positively to being gate 53 … Once you reach gate 53 call us, prepare for a long wait here, we will come as soon as possible but we organizers are particularly busy during the beginning of the festival…
We also tailored a couple of maps to make things easy for you when you arrive. Not too easy of course, so we wrote the key points of interest in Esperanto. So here are some clues: Pordo = gate, Bazo = base, Dormejo = sleeping place.

The food system – we cook and eat together
As you may know from earlier years our food system is based on voluntary work, the organizers provide the raw materials for food for the entire crew (which includes you), the crew themselves cook, clean and make general order in the base area. If you want to eat with us you MUST help with cooking, cleaning or making order/other needed tasks.

Our sleeping arrangements
From year to year we collect tents, mats, sleeping bags and blankets that we store in our container to be used next year. This year however, we have more people interested in sleeping in our tents than we may have sleeping slots. Unfortunately we do not know exactly how many tents we have, as they were hastily packed last year. In case of lack of tents, we will take more than half of the common tents and make them into this years “hot bed” system. It will work like this: Everyone who is on our team and sleepy may sleep in our hot bed tents, however no one can expect to get the same place twice. If you cannot accept sleeping like this bring your own gear, that will also provide some kind of privacy that is not guaranteed otherwise.

Please inform us in case you do not need one of our tents anyway, as it will make things easier for us.  By middle next week, about Wed June 24 we will be on site and will make a detailed tent count as fast as possible.  NB.  You should bring your own sleeping bag!

Generally
We need help with putting up and taking down of the tents, cleaning and ordering in the base area, tent camp and work area – Both during and after the festival … Our common areas are only as pleasant as we ourself make them, so please help by cleaning after yourself and the others every time you have used any of the common areas.

Work shifts
As you should know, the required amount of work is 4 shifts of 8 hours plus mandatory briefing ½ before each shift at the base. Our teams consists of pairs, one of which should be Danish speaking and carrying a radio. At work each pair will receive a call name for use on radio. The call name may change from shift to shift and is not related to your group number in the work schedule.
You may want to arrange a change a shift with someone else. This is possible in the work schedule, write a comment as shown below:

Andi malhelo

NB. All changes to the work plan must be approved by the team organizers. Please write to us about mutual consent or show up on-site at the base and tell us about your plans.
Also please note that the present work schedule may be subject to changes by us or the festival leaders. This may happen due to cancellations or general changes in the work teams.

Internal communication – radios
We will be using a small number of radios for our internal communication, case of urgencies, general municipation (food, water) and so on. One radio will be active with the base leader on duty and one or two radios will be present at work site. These radios are ours and will be freely used only by us. There are no language restrictions on our radios, we will however favour use of Esperanto.

Telephone numbers you may need
Please add these numbers to your phone or write them on a piece of paper you bring along (or both). Our main number will be operational 24/7 from June 25:

MAIN: +45 5258 9995
Rasmus: +45 2240 0777
Simon: +45 5178 3644 (+46 768 436 828)
Jacob: +45 2620 6512

Minimum requirements
We hope that you will engage in our team and our tasks with great diligence, however you should know that if you choose to party mostly on your own there are a set of minimum requirements we expect you to fulfill, they are;
1) Do the online course.
2) Show up at the base half an hour before all your shifts.
3) Stay on (sober) during all your shifts.  Don’t sit down in public.

That’s all for now folks – CU in Roskilde soon!

The Esperanto team.